Skip to main content

Krok po kroku instrukcja


Drodzy Klienci!

Informujemy, że od miesiąca kwietnia  uruchomiamy Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta.

W e-BOK można aktywować e-fakturę, dzięki czemu na adres e-mail otrzymacie Państwo powiadomienia
o wystawionej fakturze.

Jak  aktywować e-BOK krok po kroku:

Krok 1. Należy wpisać w wyszukiwarce adres https://ebok.wodkan.pl/Tarnobrzeg/

 

Krok 2. W celu zarejestrowania się w platformie e-BOK, klikamy na środku strony startowej przycisk Rejestracja. Do rejestracji potrzebne będą:

  • adres e-mail – na który będą przychodzić powiadomienia,
  • Kod Klienta (widnieje na fakturze np. 39-29001),
  • 1 z 3 ostatnich faktur

Krok 3. W następnym kroku uzupełniamy dane:

  • Kod Klienta, który jest login-em,
  • e – mail,
  • oraz przepisujemy kod z obrazka.

Po uzupełnieniu wszystkich koniecznych okienek zatwierdzamy operacje przyciskiem Potwierdź.

Na podany podczas rejestracji adres e-mail zostanie wysłany jednorazowy kod do rejestracji, który należy podać podczas rejestracji w następnym kroku.

Krok 4. W kolejnym etapie rejestracji wyświetlają się w poszczególnych polach dane do uzupełnienia:

  • Login – zostaje automatycznie wczytany z poprzedniego etapu rejestracji (kod klienta),
  • E – mail - zostaje automatycznie wczytany z poprzedniego etapu rejestracji,
  • Kod jednorazowy – kod, który otrzymaliśmy na adres e – mail w poprzednim etapie rejestracji,
  • W polu zarejestrowany jako – wybieramy osoba fizyczna lub Firma (jeżeli umowa zawarta jest na firmę),
  • Nazwa nabywcy – nazwa nabywcy Imię Nazwisko/Nazwa (kolejność) musi być identyczna jak na fakturze,
  • NIP – uzupełniamy tylko dla firm, wpisujemy tylko cyfry bez znaków i spacji,
  • Nr faktury – numer faktury należy wpisać numer jednej z trzech ostatnich (bez spacji, duże litery),
  • Kwota brutto – wpisujemy kwotę z faktury której numer podaliśmy w okienku wyżej,
  • W celu otrzymywania faktur w postaci elektronicznej zaznaczamy okienko TAK,
  • Akceptujemy politykę prywatności oraz regulamin EBOK.
  • Wpisujemy numer telefonu komórkowego.

Kiedy uzupełnimy już wszystkie dane zatwierdzamy rejestrację przyciskiem Potwierdź.

Następnie na nasz e – mail podany podczas rejestracji zostanie wysłane tymczasowe hasło, które należy zmienić przy pierwszym logowaniu do konta.

Krok 5. Pierwsze logowanie.

Loginem jest kod klienta z systemu (login jest niezmieniany),

Hasło przesłane na adres e-mail.

Podczas pierwszym logowaniu klient musi zmienić hasło na własne. Nowe hasło musi zawierać minimum 8  znaków, w tym przynajmniej 3  znaki z 4 grup podanych poniżej:

      • Duża litera

      • Mała litera

      • Znak specjalny

      • Cyfra

Po ustaleniu hasła, może ono być zmieniane dowolną ilość razy w zakładce Start. Zmiana hasła, przy zachowaniu w/w wymogów. Ogólne informacje o obsłudze i eksploatacji EBOK znajdziecie Państwo po zalogowaniu w  zakładce POMOC.

W razie pytań prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod nr tel. 15 823