Krok po kroku instrukcja
Drodzy Klienci!
Informujemy, że od miesiąca kwietnia uruchomiamy Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta.
W e-BOK można aktywować e-fakturę, dzięki czemu na adres e-mail otrzymacie Państwo powiadomienia
o wystawionej fakturze.
Jak aktywować e-BOK krok po kroku:
Krok 1. Należy wpisać w wyszukiwarce adres https://ebok.wodkan.pl/Tarnobrzeg/
Krok 2. W celu zarejestrowania się w platformie e-BOK, klikamy na środku strony startowej przycisk Rejestracja. Do rejestracji potrzebne będą:
- adres e-mail – na który będą przychodzić powiadomienia,
- Kod Klienta (widnieje na fakturze np. 39-29001),
- 1 z 3 ostatnich faktur
Krok 3. W następnym kroku uzupełniamy dane:
- Kod Klienta, który jest login-em,
- e – mail,
- oraz przepisujemy kod z obrazka.
Po uzupełnieniu wszystkich koniecznych okienek zatwierdzamy operacje przyciskiem Potwierdź.
Na podany podczas rejestracji adres e-mail zostanie wysłany jednorazowy kod do rejestracji, który należy podać podczas rejestracji w następnym kroku.
Krok 4. W kolejnym etapie rejestracji wyświetlają się w poszczególnych polach dane do uzupełnienia:
- Login – zostaje automatycznie wczytany z poprzedniego etapu rejestracji (kod klienta),
- E – mail - zostaje automatycznie wczytany z poprzedniego etapu rejestracji,
- Kod jednorazowy – kod, który otrzymaliśmy na adres e – mail w poprzednim etapie rejestracji,
- W polu zarejestrowany jako – wybieramy osoba fizyczna lub Firma (jeżeli umowa zawarta jest na firmę),
- Nazwa nabywcy – nazwa nabywcy Imię Nazwisko/Nazwa (kolejność) musi być identyczna jak na fakturze,
- NIP – uzupełniamy tylko dla firm, wpisujemy tylko cyfry bez znaków i spacji,
- Nr faktury – numer faktury należy wpisać numer jednej z trzech ostatnich (bez spacji, duże litery),
- Kwota brutto – wpisujemy kwotę z faktury której numer podaliśmy w okienku wyżej,
- W celu otrzymywania faktur w postaci elektronicznej zaznaczamy okienko TAK,
- Akceptujemy politykę prywatności oraz regulamin EBOK.
- Wpisujemy numer telefonu komórkowego.
Kiedy uzupełnimy już wszystkie dane zatwierdzamy rejestrację przyciskiem Potwierdź.
Następnie na nasz e – mail podany podczas rejestracji zostanie wysłane tymczasowe hasło, które należy zmienić przy pierwszym logowaniu do konta.
Krok 5. Pierwsze logowanie.
Loginem jest kod klienta z systemu (login jest niezmieniany),
Hasło przesłane na adres e-mail.
Podczas pierwszym logowaniu klient musi zmienić hasło na własne. Nowe hasło musi zawierać minimum 8 znaków, w tym przynajmniej 3 znaki z 4 grup podanych poniżej:
• Duża litera
• Mała litera
• Znak specjalny
• Cyfra
Po ustaleniu hasła, może ono być zmieniane dowolną ilość razy w zakładce Start. Zmiana hasła, przy zachowaniu w/w wymogów. Ogólne informacje o obsłudze i eksploatacji EBOK znajdziecie Państwo po zalogowaniu w zakładce POMOC.
W razie pytań prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod nr tel. 15 823