e-BOK
Drodzy Klienci przypominamy o możliwości korzystania z e-BOK
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta Tarnobrzeskie Wodociągi
Sp. z o. o. jest serwisem dzięki któremu masz nieograniczony dostęp
do informacji na temat rozliczeń za wodę.
Sprawdzaj zużycie, aktualizuj swoje dane, aktywuj e-Fakturę.
E-faktura to bardzo wygodna forma rozliczenia pobranej wody
i odprowadzonych ścieków zarówno dla naszych odbiorców jak
i Spółki. Przyspiesza proces otrzymania faktycznego rozliczenia pobranej wody
i odprowadzonych ścieków, a fakturę odbiorca generuje samodzielnie. Taka forma rozliczenia prowadzi do oszczędności czasu, chroni środowisko, eliminuje pośrednictwo dostarczenia faktury w tradycyjnej papierowej formie oraz skraca czas oczekiwania
na fakturę. Zachęcamy do takiej formy rozliczenia.
- Faktura elektroniczna jest dostępna 24h na dobę przez 7 dni
w tygodniu. - Faktura elektroniczna nie musi być drukowana.
- W e-BOK można aktywować e-fakturę, dzięki czemu na adres e-mail otrzymacie Państwo powiadomienia o wystawionej fakturze.
- E-faktura to tańszy abonament. Oszczędzaj dzięki e-fakturze.
Klienci, którzy zadeklarują elektroniczną formę faktury otrzymują rabat w postaci niższych opłat abonamentowych za wodę i ścieki w każdym miesiącu.
Korzystając z E-BOK oszczędzasz czas, pieniądze i środowisko !
W razie pytań prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta tel. 15 823 22 95
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jak aktywować e-BOK instrukcja krok po kroku:
Krok 1. Należy wpisać w wyszukiwarce adres https://ebok.wodkan.pl/Tarnobrzeg/
Krok 2. W celu zarejestrowania się w platformie e-BOK, klikamy na środku strony startowej przycisk Rejestracja. Do rejestracji potrzebne będą:
- adres e-mail – na który będą przychodzić powiadomienia,
- Kod Klienta (widnieje na fakturze np. 39-29001),
- 1 z 3 ostatnich faktur
Krok 3. W następnym kroku uzupełniamy dane:
- Kod Klienta, który jest login-em,
- e – mail,
- oraz przepisujemy kod z obrazka.
Po uzupełnieniu wszystkich koniecznych okienek zatwierdzamy operacje przyciskiem Potwierdź.
Na podany podczas rejestracji adres e-mail zostanie wysłany jednorazowy kod do rejestracji, który należy podać podczas rejestracji w następnym kroku.
Krok 4. W kolejnym etapie rejestracji wyświetlają się w poszczególnych polach dane do uzupełnienia:
- Login – zostaje automatycznie wczytany z poprzedniego etapu rejestracji (kod klienta),
- E – mail - zostaje automatycznie wczytany z poprzedniego etapu rejestracji,
- Kod jednorazowy – kod, który otrzymaliśmy na adres e – mail w poprzednim etapie rejestracji,
- W polu zarejestrowany jako – wybieramy osoba fizyczna lub Firma (jeżeli umowa zawarta jest na firmę),
- Nazwa nabywcy – nazwa nabywcy Imię Nazwisko/Nazwa (kolejność) musi być identyczna jak na fakturze,
- NIP – uzupełniamy tylko dla firm, wpisujemy tylko cyfry bez znaków i spacji,
- Nr faktury – numer faktury należy wpisać numer jednej z trzech ostatnich (bez spacji, duże litery),
- Kwota brutto – wpisujemy kwotę z faktury której numer podaliśmy w okienku wyżej,
- W celu otrzymywania faktur w postaci elektronicznej zaznaczamy okienko TAK,
- Akceptujemy politykę prywatności oraz regulamin EBOK.
- Wpisujemy numer telefonu komórkowego.
Kiedy uzupełnimy już wszystkie dane zatwierdzamy rejestrację przyciskiem Potwierdź.
Następnie na nasz e – mail podany podczas rejestracji zostanie wysłane tymczasowe hasło, które należy zmienić przy pierwszym logowaniu do konta.
Krok 5. Pierwsze logowanie.
Loginem jest kod klienta z systemu (login jest niezmieniany),
Hasło przesłane na adres e-mail.
Podczas pierwszym logowaniu klient musi zmienić hasło na własne. Nowe hasło musi zawierać minimum 8 znaków, w tym przynajmniej 3 znaki z 4 grup podanych poniżej:
- Duża litera
- Mała litera
- Znak specjalny
- Cyfra
Po ustaleniu hasła, może ono być zmieniane dowolną ilość razy w zakładce Start. Zmiana hasła, przy zachowaniu w/w wymogów. Ogólne informacje o obsłudze i eksploatacji EBOK znajdziecie Państwo po zalogowaniu w zakładce POMOC.
W razie pytań prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod nr tel. 15 823 22 95